mandag 17. juni 2013

I dag er det en ny skjønn sommerdag...

...og jeg har handlet relativt
mye...
Rosene fikk gjennomgå i vinter,
så jeg har kjøpt en del nye,
for roser må jeg ha...


1 stk. "Harlow carr"
David Austin



1 stk. "Tranquillity"
David Austen,
den ser himmelsk ut




1 stk. "Crown Princess Margareta"
David Austen




5 stk. "Fairy", rosa

1 stk. "Fairy", hvit




1 stk.
"Wisteria sinensis" Prolific




2 stk. "Salix alba"




2 st. "Clematis summmer snow"
Jeg elsker den
og kan ikke leve uten. ;)



I tillegg har jeg kjøpt 5 stk lavendel, også
de må byttes ut innimellom...

3 stk. Salvie
5. stk. steppesalvie
1 stk. ridderspore

5 kommentarer:

Laila sa...

Takk for hilsen hos meg.
Mye fint du har kjøpt til hagen.
Jeg har mistet en rose i vinter, og har erstattet den med en Louise Bugnet. Litt annet har vel også funnet veien hit he he, ikke til å unngå.
Ha en fin dag, klem Laila

Refleksjon på livsvegen sa...

Hei!
Prøve å kome inn på Tins rose for å helse på..
Men får beskjed om skadeleg programvare på den bloggen.
Så difor stakk eg innom her for å gi beskjed.

klem frå Sigrid

Edith DUTERTRE sa...

hello
je n'arrive pas à passer sur l'autre blog:::::
merci de votre visite
je suppose que toutes ces plantations sont faites
bonne fin de journée
tendresse
edith (iris ) France

Things and Thoughts sa...

Thank you so much for your visit and kind words.I have to say that it's impossible to be connected to the other blog.Could you let me know about that?
Kisses
Olympia

Riitta Sinikka sa...

♥♥♥