mandag 19. mai 2014

Nydelig fotolys i dag

Våknet til en herlig morgen i dag, med et aldeles nydelig fotolys. Jeg er absolutt ingen fotograf, men det er gøy med de få evnene man har, en koselig hobby. Og så var jeg så frekk at jeg gikk bak Snellas rygg og fotograferte den søte halen og den ene bakpoten i avslappet positur.

    
       Ubeskrivelig luft og vær i dag    





Snella på strategisk favorittplass for tiden



Syrinen som blomstrer først er veldig flott i dag

Flere små, søte stemor har frødd seg i grusen, like hyggelig hvert år


Forglemmegei i små, blå skyer i år, nydelig vårtegn

Saxifraga ved steinmuren, som har blitt fantastisk fin i år

Syriner er forsommertegn

Stemor som er på sitt beste for tiden



Da sier jeg takk for meg for i dag og legger ut både her, på Instagram og på Facebook.
Kos dere i sola eller inne i regnet, alt har sin sjarm!

Unn

Ingen kommentarer: